Soft2Bet 2024 Vixio Regulatory Awards’da İki Kategoride Kısa Listeye Alındı
iGaming anahtar çözümleri sağlayıcısı Soft2Bet, 2024 Vixio Regulatory Awards‘da iki farklı kategoride aday gösterildiğini duyurdu: Operatör Tarafından Uyum Taahhüdü ve Yılın Hukuk Ekibi. Şirket, konuyla ilgili yaptığı basın açıklamasında, “Bu değerli ödüller için aday gösterilmek, Soft2Bet’in hukuk ve uyum ekiplerinin gerçekleştirdiği kaliteli çalışmanın bir göstergesidir ve son yıllarda elde ettiğimiz genişletilmiş düzenleyici ayak izinin daha fazla tanınması” ifadelerine yer verdi.
David Yatom Hay, Soft2Bet’in Genel Hukuk Danışmanı, bu durumun, “2024 Vixio Regulatory Awards’ın iki kategorisinde kısa listeye alınmanın, uyum ve hukuk ekiplerimizin son yıllarda gerçekleştirdiği çalışmaların harika bir tanıması” olduğunu belirtti.
Firma, “Hukuk ve uyum ekiplerimizin profesyonelliklerini ve olağanüstü çalışmalarını gösteren bir örnek olan bu adaylık, farklı ülkelerde lisanslar almamıza ve B2C ile B2B operasyonlarımızı başarıyla başlatmamıza olanak sağladı. Yeni bölgelere açıldıkça, daha güçlü ortaklıklar kurmayı ve dünya genelinde yeni yargı alanlarına girmeyi sabırsızlıkla bekliyoruz” şeklinde görüş bildirdi.
Soft2Bet’in küresel düzenlenmiş pazarlardaki güçlü büyümesi, ticari ve
düzenleyici olarak kayda değer bir genişleme sağladığını ifade edildi. Şirket, son geliştirdiği B2B ortaklıkları aracılığıyla birçok yeni ülkeye ve coğrafyaya hızlı ve etkili bir şekilde genişlemenin mümkün hale geldiğini duyurdu.Son dönemde Yunanistan, İsveç, Danimarka, İtalya, Romanya, Ontario, Malta ve Meksika gibi yargı alanlarında lisanslar alarak, artan ticari genişlemenin bu benzersiz yetenekle sağlandığı belirtildi. Ayrıca, şirketin New Jersey eyaletinde bir lisans almak için başvuru sürecinde olduğu bilgisi paylaşıldı.
Soft2Bet, bu B2B başarısını, belirli pazarlardaki tüketici uygunluğunu ölçmek amacıyla kendi B2C operasyonlarını başlatan ‘kanıt süreci’ iş modeli ile desteklediğini ifade etti. Şirket, “Bu strateji, Soft2Bet için oldukça verimli oldu; çünkü bu sayede tüketici odaklı iGaming markalarının karşılaşabileceği baskı noktalarını anlama fırsatı buluyoruz,” dedi.
Herhangi bir iGaming markasının hedef pazarlarında en iyi başlangıcı yapmasını sağlamak için araştırmaların büyük bir kısmını başvurudan önce gerçekleştirerek, Soft2Bet bu piyasa verisi çalışmalarını başarıyla yürütüyor.
Soft2Bet’in İskandinav’daki iGaming markası Betinia’nın performansında bu durum açıkça görülüyor. Motivational Engineering Gaming Application (MEGA) tarafından desteklenen Betinia, net oyun gelirlerinde yıllık %65 büyüme kaydetti ve 2023 yılında ARPU %70’ten fazla arttı.
Şirket, “Bu ticari büyüme, yüksek düzeyde sorumlu oyunla paralel yürümüştür; MEGA’nın para olmayan oyunlaştırma teşvikleri oyuncuları markayla etkileşime girmeye teşvik ederek, oyuncu ekran süresini ve aktivitesini dört katına çıkararak, Soft2Bet ve B2B ortakları için önemli gelir artışı sağladı” açıklamasında bulundu.